Automašīna tāpat kā cilvēka organisms agrāk vai vēlāk zaudēs pozīcijas vecuma dēļ un tad tai būs vajadzīgs remonts un apkope. Aktīva transportlīdzekļa izmantošana var novest pie balstiekārtas, motora un elektriskās vadības svarīgāko darba elementu nolietojuma. Ja ir tāda iespēja, tad iespējams pastāvīgi labot auto. Bet bieži vien laika, iespēju vai vēlmes izsīkums liek pat auto mīļotajam meklēt palīdzību, šinī gadījumā iet palīgā autoserviss Rīgā un citur Latvijā. Bieži vien autoservisa izvēlēšanās ir diezgan grūts darbs, kam tad svarīga kompetenta kā arī praktiska pieeja. Nav jāskrien un jāskatās uz mazām izmaksām, tā kā par to Jūs varat saskarties, kad auto serviss piedāvā nekvalitatīvu darbu. Autoservisa izraudzīšanās diezgan bieži pārvēršas par sava veida loteriju automašīnas īpašniekam.

Uzzini vairāk – http://www.carway.lv/lv/pakalpojumi/

Kādā veidā dalās autoservisi?

Pilnīgi visi autoservisi jau ir dalīti 3 pamata grupās – dīleru serviss, vairāku auto marku autoservisi vai privātie autoservisi un vēl privātās garāžas.
Jebkurš automašīnu pārdošanas uzņēmums specializējas vienā konkrētā mašīnas brendā, dažreiz divās, taču tad tās ir tehniski līdzīgas. Tieši tās jau ir drošas organizācijas ar septiņpadsmit procentu tirgus daļu. Šāds autoserviss pielieto tikai oriģinālas detaļās, kā arī speciālu kvalitatīvu inventāru. Lai sāktu darbu pie automašīnas tehniskās apkopes, katrs oficiāls autoserviss būs licencēts un saņem attiecīgu sertifikāciju, piemēram, sertificēts lexus autoserviss vai BMW serviss. Sazinoties ar dīlera automašīnu servisu, Jūs bes šaubām saņemsiet labas kvalitātes servisu pie tam ar garantiju jebkāda varianta darbam. Tomēr tādu organizāciju pakalpojumi nav lēti.
Vairāku zīmolu auto servisos tiek izdarīts auto remonts neatkarīgi no tā valsts, markas un izlaišanas gada. Bieži vien tādas organizācijas sniedz pat garantijas servisu kā arī veic labu remontu. Un tas arī var būt, piemēram, sertificēts toyota autoserviss, taču tas nav šo auto dīleris. Un, protams, šajā gadījumā darba izdevumi būs tiešām mazākas nekā tas ir pie izplatītāja. Šāds autoserviss Juglā sastopams, vai pat arī citā rajonā un te iespējams pasūtīt tāda veida pakalpojumus, piemēram, kā auto diagnostika vai riepu montāža un balansēšana, kā arī pats auto remonts un arī citi darbi. Tādi autoservisi veido ap trīsdesmit vienu procentu no visa tirgus.
Visbeidzot pastāv auto remonts, kas realizēts kaut kādā garāžā, kura parasti būs maza darbnīca, kurās strādā dažādi darbinieki. Šeit automehāniķis varētu būt arī ar pieredzi un vēl lietpratīgs, taču bez vajadzīgās izglītības, pie tam sameklēt lietpratēju tomēr ir diezgan grūts uzdevums. Visbiežāk šādās garāžās tiek veikts zemas kvalitātes auto remonts. Tanī pat laikā netiks sniegtas jebkādas garantijas, taču cenas šeit, visticamāk, vienmēr būs zemākas.

Galvenie faktori, kuri iespaido servisa atlasi

Bezatbildīga pieeja, kad tiek skatīts autoserviss Juglā, citviet Rīgā vai arī kādā citā Latvijas pilsētā, ļoti bieži tas liek autobraucējiem pārmaksāt, nevis ietaupīt. Mazā veikto pakalpojumu kvalitāte rada papildu materiālās izmaksas. Pareiza servisa izvēlēšanās tomēr ir atslēga Jūsu auto drošai izmantošanai.
Izvēloties autoservisu, ir jāvērš vērība tādiem punktiem:
1)Dodiet priekšroku tāda veida servisam, kas tieši specializējas Jūsu mašīnas remontā, kā piemēram, sertificēts toyota autoserviss. Tie zina visas šī automašīnas pozitīvās un negatīvās puses;
2)Apkopojiet maksimāli iespējamo informācijas daudzumu tieši par servisa darbu. Pievērsiet lielāku vērību labām un arī sliktām citu klientu atsauksmēm;
3)Apsveriet pakalpojumu līmeni, cenas un speciālistu zināšanu līmeni. Kvalificēts automehāniķis un auto elektriķis ir Jūsu sirdsmiera garants;
4)Pirmreizējai autoservisa telpu un remontdarbnīcas apskatei vajadzētu atstāt pozitīvu iespaidu uz Jums, tai skaitā pievērsiet uzmanību par iekārtām, kam tad vajadzētu būt augstas kvalitātes.
Pareiza pieeja servisa piemeklēšanā pārvēršas par labu atslēgu drošai un komfortablai transportlīdzekļa ekspluatācijai. Bieži vien ir iespēja palikt jau par regulāru uzņēmuma klientu, kad padarītā darba kvalitāte tiešām ir pienācīgā līmenī.