Ielās varam redzēt daudz automašīnu, kuru vējstiklus rotā dažādi bojājumi, kurus ir plāns novērst kaut kad vēlāk. Vējstiklu labošanas serviss ir jāmeklē nekavējoties pēc problēmas rašanās, lai tā nevērstos plašumā. Ir daudz iemeslu, kas norāda uz to, ka vējstikla labošana ir nepieciešama uzreiz. Plaisas ātri vien izplešas lielumā, radot jaunas problēmas un bojājumus(ieskaties te – vējstikla maiņa). Viena no vējstiklu pamatfunkcijām ir automašīnas salona un pasažieru pasargāšana no ārējās vides, tādēļ laikus novērsti vējstiklu bojājumi ir zelta vērtē.

20 GADU PIEREDZE VĒJSTIKLU SERVISĀ

Jebkura automašīna vai kāds cits transporta līdzeklis ir fizikas likumu atspoguļojums dabā. Tas nozīmē, ka ik viena detaļa un pat vissīkākā nianse spēlē lomu automašīnas veiktspējā. Vējstikla nozīmē nav tikai atspoguļota tā nosaukumā, bet arī ir konstrukcijas un drošības elements, kas ir jākopj tik pat rūpīgi. Auto tirgus dinamika, kas nebeidz pārsteigt ar savām inovācijām, ir vislielākais stimuls speciālistiem apgūt ko jaunu un pielietot zināšanas praksē. Plaša profila zināšanas ļauj nodrošināt profesionālu un kvalitatīvu servisu jebkura izlaiduma gada un markas automašīnām.

KUR ATRAST LABĀKO VĒJSTIKLU LABOŠANAS PAKALPOJUMU SNIEDZĒJU?

Meistars, apskatot bojājumu, noteiks, vai vējstikls jānomaina vai arī to iespējams salabot. Lai vējstiklu plaisas būtu iespējams salabot, bojājumam ir jāatrodas noteiktā pozīcijā attiecībā pret centru un malām. Neatkarīgi no bojājuma, servisa veids tiek noteikts individuāli katrai automašīnai. Augstāk minētie bojājuma veidi ir tikai pāris, pēc kuriem vadās servisa meistari. Paša vējstikla maiņa var prasīt nedaudz ilgāku laiku, taču plaisu likvidēšana un stiklu labošana prasa vien pusstundu. Protams, stikla labošana ietaupa ne tikai naudu, bet arī dažādus citus resursus, taču, iesakām uzklausīt meistaru argumentus, ja ir ieteikums vējstiklu tomēr nomainīt.