Mūsdienās liela uzmanība parasti tiek vērsta mājas lapas reklāmai no ļoti dažādu veidu preču kā arī pakalpojumu ražotājiem un piegādātājiem. Un tas principā nav nemaz pārsteidzoši, jo mājas lapa laika gaitā pārvēršas par pilnvērtīgu rīku, ar kura palīdzību jau var organizēt efektīgu pārdošanu, kā arī principā pilnveidot kā arī stiprināt pašu biznesu. Kā arī papildus efektīvas vietnes izstrādei, kas var apmierināt visprasīgāko lietotāju pieprasījumus, būtu vajadzīgs to pārdomāti izplatīt arī meklēšanas programmās, meklējot atbildi uz galvenajiem cilvēku vaicājumiem. Šajā variantā palīdzēs tieši mājas lapas optimizācija.

Vairāk lasi – https://reitingi.lv/lv/news/komerczinas/139242-vertigas-prieksrocibas-kuras-tavam-biznesam-sniedz-seo-optimizacija.html

Un šodien tiek nodrošināti tāda veida mārketinga pakalpojumi, kur jau šīs nišas kompānijas profesionāli nodarbojas ar tādu vietņu reklāmu un popularizēšanu, turklāt kurām tad ir pilnīgi visi šim nolūkam vajadzīgie līdzekļi, kā profesionāls seo speciālists, gan esošie instrumenti seo optimizētas stratēģijas izveidei.

Kas ir seo un kādā veidā šis rīks uzradās?

Vienlaicīgi ar pamata meklētājprogrammu uzrašanos tālajos 90. gados daudzi dalībnieki izprata, kad viņiem ir jāapskatās meklētājprogrammu algoritmi, lai piesaistītu trafiku, kā arī klientus sev. Tanī periodā parādījās izpratne tieši par to, kas ir seo un arī to priekš kam šis process būtu vajadzīgs, kā arī uzradās tāda darba profesija kā “seo speciālists” – tie bija cilvēki, kas profesionāli nodarbojās jau ar vietņu SEO reklamēšanu. Šajā laikā galvenokārt pietika ar kādu SPAM tekstu, kas pārsātināts ar atslēgas vārdiem, lai atrastos augstās pozīcijās.
Jau 1998.gadā google meklētāja meklētājprogramma izdeva PageRank algoritmu, kurs radikāli mainīja visu. Sekojot Google Meklētājs, tad arī Yandex 1999. gadā izstrādāja savu TIC algoritmu. Šie algoritmi tiešām bija viens otram līdzīgi un pamatojās uz saites svaru. Lielu svaru sāka ņemt pašas mājas lapas optimizācija.
Sakoties 2012.gadam, meklēšanas programmas uzsākušas sīvu karu ar linku surogātpastu. Viss sākās ar Google Penguin algoritma ieviešanu 2012. gadā. Tad 2014. gadā Yandex meklētājs paziņoja, ka tiešām pilnīgi atspēkoja linku ietekmi uz formulu reitingam, un 2015.g. izlaida Minusinsk filtru, kas sodīja par saites surogātpastu.
Pēc 2015.g. ikviens seo speciālists saprata, ka tiešām spēles noteikumi ir mainījušies. Šobrīd jau ir deklarēti vairāk nekā astoņi simti faktori, kas ietekmē pozīcijas reitinga formulā. Vienīgā metode, kā mūsdienās sasniegt meklēšanas rezultātu TOP-10, tomēr ir nepārtraukts un sarežģīts darbs ar mājas lapu, kur ir pārdomāta seo stratēģija.

Mūsdienu haizivs – digitālā mārketinga aģentūra, kura zina savu darbu

Bez šaubām, mājas lapas optimizācija, kā ikviena cita lieta, ir apgūstāma. Taču, tas nemaz nav vien pašas lapas seo optimizācija, standartā seo pakalpojumi ietver kompleksu pakalpojumu klāstu, kur būs likts klāt ievērojams profesionālu skaits. Parasti seo speciālists, jau ir tāds darbinieks, kā pienākumos tiek iekļauts seo stratēģija un audits, savukārt, mājas lapas izveide jau ir pārējo cilvēku pienākums. Tagad ir ne viena vienīga digitālā mārketinga aģentūra, kas spēj nodrošināt apjomīgu pakalpojumu daudzveidību, ļaujot pat nopelnīt uz mājas lapām, kurās tiks izmantota, kā piemēram, google reklāma. Tādēļ šajā vietā nav taupības jautājums, ir jāatrod tā veida mārketinga aģentūra, kas ir sevi pierādījusi kā arī kuras projekti veiksmīgi darbojas tirgū. Līdz ar to galvenais ir jāsaprot, kad mārketinga pakalpojumi ne vienmēr iekļauj sevī pat optimizāciju, tādēļ jāpēta tieši digitālais mārketings un arī tajā esošie eksperti.